Blogger Layouts
NEVER REGRET ANYTHING THAT HAS HAPPENED IN YOUR LIFE,IT CANNOT BE CHANGED, UNDONE OR FORGOTTEN SO TAKE IT AS A LESSON LEARNED AND MOVE ON

Saturday 7 July 2012

KURUS + CANTIK

Assalamualaikum,

kurus apa maksud eh?sape tau???angkat tangan...huhuhu
okey la mengikut kamus dewan urmmm tak jumpa lar....penat dah search..maybe x perasan kot.Tp nape sume org nk kurus dan aku benci bila dyorang kata mar,kurus la ko,,,,its depends on individual itu sendiri...Dah aku dilahirkan sejak azali lagi memang kurus camnie,nak kata faktor keturunan mungkin aku ikut ma aku kot....dan mungkin aku ank yg tengah so adik2 aku dah sedut lemak pada aku.,...ahakss...teori pe ny x boleh pakai dalam research....reject terus....


Berdasarkan my research,selalunya org nak kurus sebab:
  i.ingin cantik (aku dah kurus mungkin x cantik kot kalu pakai bju bdan straight jer)
  ii.ingin sihat  (kurus ke gemuk ke tetap kena jaga kesihatan)
  iii.Ingin dipuji dan dipuja (kurus sangat n gemuk sangat pon kena kutuk)
  iv.bebas memakai pe sahaja tanpa batasan(ikut saiz la kalu nak pakai per2 pon)



Ini pic 2 org adikku mengikut teori research diaorng ambil lemak aku...

conclusion:kurus ke gemuk ke sama sahaja yang penting kita tetap sama dari pandangan ALLAH s.w.t....
  
    


No comments:

Post a Comment