Blogger Layouts
NEVER REGRET ANYTHING THAT HAS HAPPENED IN YOUR LIFE,IT CANNOT BE CHANGED, UNDONE OR FORGOTTEN SO TAKE IT AS A LESSON LEARNED AND MOVE ON

Saturday 29 September 2012

Menjadikan ku seorang dewasa.........

Assalamualaikum,

Kadang- kadang aku terfikir dewasakah aku?....Orang kata menjadi tua itu pasti, tapi menjadi dewasa itu satu pilihan..Andai kata ia 1 pilihan,aku memilih kearah kedewasaan  kerana ingin menunjukkan kematangan aku supaya orang lebih menghormati diriku ini...Tapi aku sedar ciri ciri itu masih belum terserlah dalam diriku ini...

 Tp syukur Alhamdulillah dah 2 tahun lebih aku berada di perantauan...Berada di bumi perak yang begitu asing sekali dalam hidup aku...Tapi bagi aku setiap perkara yang berlaku dalam kamus hidup aku akan ku jadikan satu pengajaran berguna dalam ku aplikasikan menjadikan aku seorang manusia yang  berguna di alam maya ini...

Aku bukan seorang yang sempurna,
Kadang2 aku tak sedar pun aku dah lukakan hati orang,
maafkan manusia ini erk...



*Semua orang akan belajar,Semua orang akan membesar,Tapi tidak semua belajar untuk menjadi dewasa
*Selagi hidup bersama masa,maka yang hidup itu menjadikan dewasa bersama usia...

No comments:

Post a Comment