Blogger Layouts
NEVER REGRET ANYTHING THAT HAS HAPPENED IN YOUR LIFE,IT CANNOT BE CHANGED, UNDONE OR FORGOTTEN SO TAKE IT AS A LESSON LEARNED AND MOVE ON

Monday 25 June 2012





26.6. 2012..............
 tarikh yg patut aku kenang dalam hidup aku....
rupanya2 dah 2 tahun aku  berada di bumi Perak ini...
Bnyak suka duka n perkara yang mematangkan aku ketika berada di sini...
InsyaALLAH tahun depan habislah pengajian aku di sini.
    


untuk bab cinta,kenangan tetap ada...andai dapat ku undur masa........ namun ia tetap menjadi sejarah...sejarah yang mugkin akan berulang atau tidak...








Berterima kasihlah pada orang yang telah...
  •  MELUKAI HATI mu kerana dia telah membuat HATIMU KUAT...
  • MEMBOHONGI mu kerana dia membuat HIDUP mu makin BIJAKSANA...
  •  MEMBENCI mu kerana dia yang MENGASAH KETEGARAN mu...
  •  Dan MENYAYANGI mu kerana itulah ANUGERAH TERINDAH dalam hidupmu..♥

Jangan pendam marahmu, kelak ia jadi DENDAM.
Bukan hak kita buat dia menyesal dan rasa bersalah atas tindakannya yang salah itu, biar ALLAH Maha Membalas.

Binalah hidupmu dengan KENYATAAN.

Bila ada yang sayang, jangan lukai hatinya..
Bila ada yang cinta, jangan kamu titiskan air matanya..
Bila ada yang menanti, pastikan kamu kembali..
Bila ada yang setia, lakukan yang sama..

Bila dia banyak berkorban untuk kamu, hargailah jangan lukakan hatinya..
Bila dia pergi, pergilah kejar selagi merasa dia bererti..
Kerana bila dia tiada di sisi, barulah nanti kamu menyesal kerana mensiakan satu-satunya insan yang ikhlas mencintai kamu..
<<<insya ALLAH>>> ALLAH MAHA TAHU

No comments:

Post a Comment